#02

Ik zoek een goed idee

Echt origineel voor de dag komen! Waarom? Omdat het beter blijft hangen, je verhaal versterkt en de aandacht weet te pakken. Buiten de gebaande paden met een sterk concept val je op. Maar waar begin je dan?

Door goed voor ogen te hebben wat je doel is en wat goed bij je merk past ontstaan er kaders voor goede ideeën en creativiteit. En die kaders zijn belangrijk. Je wilt niet alleen een origineel concept maar het liefst iets dat goed bij je merk of product past. Zo’n idee komt niet snel uit de lucht vallen maar is wel te bedenken met de juiste aanpak.

Een originele aanpak is leuker om te delen, om naar te kijken en om over te vertellen.

Studiofraaj helpt die kaders scherp te krijgen en ontwikkelt concepten. We nemen je graag mee in de stappen die we zetten en de afslagen die we kunnen nemen. In een paar stappen komen we zo samen tot de sterkste ideeën. Daar maken we concrete plannen bij om het uit te rollen. Kan een standconcept zijn, een campagne of een boek. We helpen je van begin tot eind.

Wat kan bij jou wel een sterk idee en wat extra aandacht gebruiken?

Samen bekijken we hoe het tot nu toe werd gedaan en wat je ervan verwacht. We geven je inspiratie en richting. Als verlengstuk van je team denken we mee en verder.

Waar we je bij kunnen helpen:

conceptontwikkeling

conceptontwikkeling

conceptontwikkeling

uitwerken conceptrichtingen

brainstorm-sessies

uitwerken conceptrichtingen

uitwerken conceptrichtingen

visuele vertaling concept

campagneconcept

visuele vertaling concept

visuele vertaling concept

plan van aanpak uitvoer

festivalconcept

plan van aanpak uitvoer

plan van aanpak uitvoer

begeleiding uitrol concept

interieurconcept

begeleiding uitrol concept

begeleiding uitrol concept

ondersteuning bij uitvoer

ondersteuning bij uitvoer

Grafisch ontwerp Rijksmuseum
Grafisch ontwerp Rijksmuseum
Grafisch ontwerp Rijksmuseum
Grafisch ontwerp Rijksmuseum