
Campagnes
Remeha
Eindeloos veel voordelen
Deze nieuwe krachtpatser kan veel. De eindeloze lijst aan voordelen checkt eigenlijk alle vakjes wel af. Met dat vertrekpunt hebben we een campagne opgezet die opvalt, in gaat op alle voordelen en ruim 4000 balletjes een hoofdrol hebben gegeven.
In een Remeha-gele studio 4000 groene check-balletjes uitstorten op je nieuwe topproduct. Dat levert enorm veel content op. Check! Naast de speelse beelden en opvallende content hebben we de voordelen op een rij gezet, infographics gemaakt en checklists gestuurd naar installateurs.
De groene balletjes met het vinkje zijn een vast visueel element in deze campagne. Het groen is één van de huisstijlkleuren van Remeha en staat voor het verduurzamen. Dat is precies waar de Effenca bij helpt.
Adviseurs Campagne
Steeds meer adviseurs adviseren Remeha
Remeha is niet alleen producent van producten voor je binnenklimaat. Ze lopen ook voorop als het gaat om kennis over verduurzamen. Dat doen ze zo goed dat steeds meer adviseurs Remeha aanraden aan collega's. De voordelen voor die adviseurs komen terug in deze campagne.
Elk voordeel heeft een eigen icoon gekregen. In een complete choreografie die om deze adviseur heen is uitgevoerd duiken de iconen en voordelen op. Naast de commercial is er een serie herkenbare beelden gemaakt die terugkomen telkens wanneer we het over de voordelen van Remeha hebben.