Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan dozen
Visuele identiteit en merkconcept
Verhalen Karavaan

merkstrategie, festivalconcept, visuele identiteit, festival aankleding, socials, canvaformats, posterontwerp

merkstrategie, festivalconcept, visuele identiteit, festival aankleding, socials, canvaformats, posterontwerp

Festival dat iets met je doet

Bibliotheek Amstelland organiseert dit bijzondere festival. In de verschillende vestigingen komen verhalen tot leven. Hier ontdek je dat in alles een verhaal kan zitten. In een voorwerp, een anekdote, een gedicht, een foto of in een voorstelling. De karavaan als rondtrekkende wonderkamer vol met bijzondere verhalen was het vertrekpunt voor de visuele identiteit. Een feestelijke stijl die voelt als een circus dat de stad aandoet.

Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan banners
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan banners
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan banners

Tranentrekkende-verhalen, angstzweet-verhalen, dichttegenmamakruip-verhalen, hilarischgierende-verhalen en nog veel meer. Een verhaal kan van alles zijn en vooral van alles met je doen. Dat idee komt terug in de uitingen.

Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan bandjes
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan bandjes
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan beursstand
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan beursstand
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan posters
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan posters
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan socialmedia
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan socialmedia
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan programmaboekje
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan programmaboekje
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan socialmedia
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan socialmedia
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan socialmedia
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan socialmedia
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan dozen
Grafisch ontwerp Verhalen Karavaan dozen

Brainstormen over jouw event?

Brainstormen over jouw event?

Brainstormen over jouw event?