#07

We willen onze huisstijl opfrissen

Je merk kan een afstof-beurt gebruiken? Een frisse wind om er weer tegenaan te kunnen? Soms zie je zelf na jaren niet meer wat je nu eigenlijk echt uitstraalt. Zet je merk weer sterk neer door de vertrekpunten van je communicatie aan te scherpen en je merkelementen opnieuw uit te vinden. Van een evolutie tot een revolutie.
Grafisch ontwerp Rijnbrink brandguide
Grafisch ontwerp Rijnbrink brandguide
Grafisch ontwerp Rijnbrink brandguide

Het doel moet niet zijn om alles weg te gooien. Je wilt vooral uitstralen wat bij je past zorgen dat dat opvalt. Vaak zie je na jaren dat veel is doorontwikkeld maar dat de visuele identiteit en het merkverhaal een beetje zijn blijven hangen. Die mismatch aanpakken is makkelijker dan het lijkt.

Stap voor stap groeien naar een compleet nieuwe wereld kan erg goed werken.

Studiofraaj helpt erachter te komen aan welke knoppen je moet draaien. We wijzen je op wat het helpt om weer fris voor de dag te komen met een verhaal en een uitstraling die passen bij wie je nu wilt zijn. Soms is een paar kleine aanpassingen al genoeg. Of een aanvulling op wat er al is. Op pragmatische wijze schaven aan je merk en bouwen aan sterkere uitingen.

In één keer alles om is voor veel merken te veel van het goede. In stappen krijg je soms meer voor elkaar.

Als verlengstuk van je team voegen we ervaring toe en creativiteit. Dat helpt marketeers en communicatiemedewerkers om dingen voor elkaar te krijgen die anders lastiger zijn. We trekken het liefst samen op en leveren handvatten aan waarmee je zelf ook weer door kunt.

Waar we je bij kunnen helpen:

merk analyse

merk analyse

merk analyse

merkstrategie workshop

merkstrategie workshop

merkstrategie workshop

merkhiërarchie aanscherpen

merkhiërarchie aanscherpen

merkhiërarchie aanscherpen

aanvullende elementen ontwerpen

aanvullende elementen ontwerpen

aanvullende elementen ontwerpen

ondersteunen interne lancering

ondersteunen interne lancering

ondersteunen interne lancering